2010年2月25日星期四

回顧篇:BB POSTER

9 JANUARY 2010 (SAT)

今日見精神好啲又有番少少胃口,所以就煲左花膠豬骨湯俾自己補吓。

正當同小豬媽傾電話之際,小豬爸知道我煲左湯,所以就話又要嚟飲埋一份,就係咁...今晚小豬爸同小豬媽仲有LULU妹就嚟左我家作客。

由於事出突然,所以我都唔算準備太多餸,只係得花膠湯、蒸肉餅同炒西蘭花,要小豬爸外賣啲燒味嚟加餸添。

其實當我知道佢地嚟陪我食飯嘅時候,我感受到佢地嚟食飯都係其次,主要都係想嚟睇吓我同陪吓我,所以我真係好開心仲有少少感動。

當小豬媽嚟到我屋企時,我即刻帶佢入房,睇吓貼左係床邊嘅BB POSTER(依張POSTER大肥豬都搵得好辛苦,行左好幾條街先搵到)~

點知小豬媽一見張POSTER就笑起上嚟,因為原來佢懷住我嘅時時候,都係貼依一張POSTER。聽完之後大家都狂笑起嚟,因為大家都係估緊相中BB個歲數嘛!

不過我就有另一個想法..就係又會咁橋小豬媽當時又係貼依一張,咁唔知小小豬會唔會同我細個時一個樣呢?哈哈哈~  

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言