2010年2月8日星期一

3個月啦

8 FEBRUARY 2010 (MON)

原來有一個不能說的秘密係辛苦,等左咁耐終於都可以同大家分享........就係我同大肥豬之間出現左第三者,依個第三者就係~~~~~小小豬。

因為我已經成為左虎媽媽,肚入面已經有左小小豬啦!依家己經是12 WEEKS,即係三個月,所以終於可以同大家分享我依件開心事啦!

因為依幾個月身體都唔算太好,所以都少左上BLOG,好似消失左咁,不過其實我都有紀錄低依幾個星期發生過嘅事,等我慢慢POST出嚟同大家分享之餘,亦都可以當做一個紀錄,等將來小小豬可以睇番佢出生嘅過程嘛。

PS:雖然係一件開心事,不過都暫時唔方便俾太多公司同事知道,所以請各方好友如果見到依個POST唔好係公司四處張揚,大家心照就好了.....謝謝!

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言