2010年2月12日星期五

靚靚水仙花

11 FEBRUARY 2010 (THU)

之前小豬媽教過新年要擺盆水仙花係屋企,咁即表示係旺夫,所以由新婚第一年開始過年都已經擺盆水仙,實行等大肥豬可以旺一旺嘛!

其實小豬媽一早都已經幫我留意啲水仙,想幫我買盆靚花,不過依排啲天氣真係好唔穩定,攪到市面上好多年花都已經開晒,所以都好難揀到盆又靚又合時嘅水仙,冇理由買盆花返屋企未到新年就已經開晒花嘛。

原來真係好難搵,我知道小豬媽差唔多行遍成個東區有花買嘅地方都搵唔到,最後小豬媽明知會貴啲都去左到維園花市幫我搵盆靚嘅水仙花。

終於都買到啦,盆水仙真係好靚~

好多花芯之餘仲係慢慢開緊添~

睇個生長情況,時間應該會剛剛好,等到初一就會開花...咁就花開富貴,大肥豬係虎年一定會旺~旺~旺~~啦...哈哈!

除左要多謝小豬媽幫我搵到盆靚花之外,仲要多謝小豬爸,因為係小豬爸送俾我呀。

沒有留言:

發佈留言