2010年2月11日星期四

回顧篇:有益鮮奶

10 DECEMBER 2009 (THU)

唔知係唔係剛剛有小小豬就即刻興奮過度,我尋晚竟然發左一個攪笑嘅夢。夢見小小豬已經出左世,不過一望之下,小小豬竟然係黑漆漆咁,成舊朱古力咁呀!

一訓醒就即刻好擔心,擔心會夢境成真。好果小小豬真係黑漆漆,咁咪唔係靚BB囉!

為左小小豬個靚樣著想,雖然一向我都唔鐘意飲鮮奶,但都係時間開始飲吓鮮奶做早餐,等可以有營養之餘,小小豬又可以變得白雪雪。

市面上鮮奶選擇真係勁多,多都我都真係唔識揀啦,最後我都係決定買依隻日本奶飲啦~

雖然比牛奶公司嗰啲貴少少,不過聽人講日本奶係安全啲(好明顯我係一個祟日份子...哈哈~),起碼唔洗擔心有溝左啲三聚氰胺或者其他嘢落去嘛!

雖然啲奶唔係太鐘意飲,不過為左小小豬,由今日開始,盡量都會KEEP住早晚飲一杯,等小小豬可以健健康康咁生長啦!

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言