2009年10月1日星期四

大埔遊

1 OCTOBER 2009 (THU)

上星期因為返工戴口罩關係,攪到塊面勁多粒粒,冇晒心機去影相。今日放假哦.....當然又係時候去影相啦!

尋日成日都不停落雨,所以都好驚今日天氣都係唔好,唔可以成行。好在今日天氣真係幾好,冇落雨之餘又唔太晒,真係好適合影相呀。

今日我地個本主打係去鐵路博物館影靚相,可能係假期關係,真係勁多人,仲要好多都係一家大細去玩,好多可以影靚相嘅位都好多人,所以我地都係留左一陣就走~

見有時間尚早,大肥豬就提議去埋大埔海濱公園。原來兩個地方都係好近,搭的士去都唔洗跳錶。

唉.......又係好多人,所以都只係行吓影吓咁,影相唔多~

不過,我地見到有條好靚嘅花藤,於是就不停狂影,仲SET腳架影左好多合照添~

哈哈...勁鐘意依張,我想影依啲FEEL好耐啦,終於都俾我恨到啦,自己睇都覺得勁SWEET~

沒有留言:

發佈留言