2009年10月2日星期五

迎月慶中秋

2 OCTOBER 2009 (FRI)

今日係迎月日,我地返左去小豬媽屋企食飯,預早慶祝中秋節。

今個晚餐真係好好餸,不過我地個主力唔係食嗰啲,反而係飯後嘅節目.......就係開餐食月餅啦!

睇下有幾多月餅,我就買左盒大班燕窩冰皮,契大佬就買左盒HELLO KITTY冰皮,最後一盒就係細佬買嘅HAAGEN DAZS嘅雪糕月餅,勁豐富呀~

大家對各種不同味道嘅味道都虎視眈眈,因為一粒都只可以切四分左右,所以要快手食自己鐘意嘅味道,不過咁都係大家為左攪吓開心氣氛咁啦。

講到最受歡迎,當時係我係雪糕月餅啦,我自己都係第一次食HAAGEN DAZS嘅雪糕月餅,真係好好食,只係覺得個朱古力皮就難切啲啦~

係度祝大家:中秋節快樂,人月兩團圓!

沒有留言:

發佈留言