2009年10月9日星期五

我又有全年証啦

8 OCTOBER 2009 (THU)

剛剛收到依個E-MAIL,一開嚟睇...真係超級開心呀~

其實早前參加完哈囉喂優先場之後,仲地仲有另一個活動,就係叫我地係BLOG上同大家分享感受,就有機會得到全年入場證。

開頭都預左唔會有我份,不過今日就收到E-MAIL話我中左,雖然仲未到手,不過開心程序真係唔識形容呀!

繼之前擁有到迪迪尼全年通行証之後,今日我又終於另一個樂園嘅全年通行証,又有得去玩啦!

雖然大肥豬冇免費入場證,但佢都話會買飛陪我入去玩兩次。

不過,我又點會只入幾次,因為開心事都唔止我一個,除左我之外,原來糖糖都抽中左,所以我唔擔心冇人陪我入去玩啦!

快啲..快啲...去玩去癲嚟OCEAN PARK.....哈哈哈~

再一次多謝YAHOO BLOG同海洋公園送我全年入場證!

沒有留言:

發佈留言