2009年10月29日星期四

又有新玩具

29 OCTOBER 2009 (THU)

我又嚟買左新玩具,真係開始覺得自己越嚟越敗家,成日都買買埋埋咁多玩具。

今期新寵就係萬勝節版SONY貓啦!(雖然知道佢係叫做TORO,不過都係鐘意見佢做SONY貓多啲..哈哈)~

原本都冇打算買依款公仔,不過係上星期旺角見到一對買$199時,覺得好似好抵,就有啲衝動買嚟影相玩吓,但考慮過後都係冇買到,因為依排都真係買左幾多玩具,屋企冇位放。

尋日同同事史迪哥哥傾開玩具經時,知道佢買左,仲係以$80友情價就買到。我見咁抵....當然叫佢幫我買番啦。

史迪哥哥仲好快手,尋日放工就幫我買左,等我今日就有得玩添。(真係麻煩晒呀~)

隻SONY貓真係好得意,同佢影住幾張相先啦~

依家攪到心思思想買埋黑色嗰隻添,不過算啦..有機會先啦,因為依排咁多玩具,佢地要排隊俾我影呀!哈哈~

沒有留言:

發佈留言