2008年3月10日星期一

都係冇中獎運

因為沉迷睇最美麗的第七天,所以每晚做完之後我都會上TVB網站,睇下一集個劇情。

當我睇劇情時,見到佢地有個攝影比賽。交一張浪漫嘅相同一個小故事。咁橋就係我剛剛用之前晒結婚相嘅COUPON,晒左一批8R,又係個婚網度寫左一個小故事,所以都好似齊晒,於是就膽粗粗咁寄左依張相去參加比賽啦!

雖然佢地嘅獎品都好似幾好,不過我參加主要目的係希望睇吓自己有冇中獎運(因為由細到大都未試過中獎)。同埋如果係我得獎時,可以係嘉穎頒獎俾我..咁就仲開心過得獎啦!

係上星期二,我收到TVB打嚟,話我知有關頒獎典禮嘅日子,話如果有再進一步結果,就再通知我。當時我真係開心到爆,心諗佢打得嚟都應該大機會有獎。

點知...都係唔可以離開黑仔王之列,最後都係冇得獎。大肥豬幫我打去問,原來我係入左第一ROUND,不過就冇頭三名。

再一次證明我係冇中獎運呀!不過唔緊要,都係一個遊戲,下次再有再參加過啦!

不過,就有少少係失望冇得見大佬穎呀!(哈哈~~我仲俾大肥豬笑我仲扮妹妹仔想見偶像呀!)

沒有留言:

發佈留言