2008年3月31日星期一

攪笑的小豬爸

今日返左小豬媽屋企食飯,因為都有個星期冇見到佢地,同埋當然係做最重要嘅野....派手信啦!

好在....大家都好鐘意我嘅手信,見到佢地咁鐘意,我自己都好開心。

係未開飯之前,小豬爸就捉住大肥豬一整研究點買六合彩。因為小豬爸有朋友借左一本六合彩天書俾佢,佢地兩個係度研究點中大獎,就連開飯都唔理,一直係度傾,依個情景都真係幾好笑。

今晚小豬媽煲左大肥豬最鐘意嘅青紅蘿白湯,真係好正呀!

我地習慣左電視撈飯,當做八點新劇時,我同大肥豬都好驚訝咁問:點解做新劇?

嗰時我地先諗起原來我地有成個星期冇睇電視,套劇都已經大左結局啦!

係依個時候,我地就即刻問小豬爸太極個ENDING係點啦?(因為小豬爸好鐘意睇依D劇種),小豬爸竟然好嚴肅咁講:太極個大結局咪就係講太極囉!

聽完之後,大家都大笑起嚟,估唔到小豬爸會咁攪笑...哈哈哈~~

當然,笑完之後,小豬爸都講左個ENDING俾我地知。

今晚食飯真係好開心,唔知點解...總覺得個心好WARM呀!

沒有留言:

發佈留言