2008年3月31日星期一

東京蜜月之旅 - 戰利品篇

經過我嘅努力,終於都執好左D戰利品,可以係聽日送俾有關嘅人仕。

各位朋友仔...你地等收禮物啦!

首先幫我嘅戰利品影番張合照先......都唔係好多呀!

等我慢慢介紹吓先...

麵包超人館嘅禮物

迪迪尼嘅禮物

HELLO KITTY LAND嘅禮物

富士急遊樂場嘅禮物

係新宿行街街買嘅禮物

食得嘅禮物

依份禮物真係要特別介紹,因為原本我都冇打算買袋,但係最後一日行商場時見到,都心大心細諗買唔買好,我都考慮左好耐。點知依個時候,大肥豬就同個職員講話要依兩款袋。就係咁...我就有依兩個意外驚喜嘅禮物啦!

係成個團嘅女仕計,我都係買得最少嘢呀!不過我冇覺得唔開心,因為我想買嘅野都買到嘛!

有好多都係寫住『MAKE IN CHINA』,冇理由係日本買中國製嘅野嘛,所以有D我都放棄左冇買呀。

沒有留言:

發佈留言