2008年3月7日星期五

與靚媽咪飯局

今晚約左小賢、車車同poodle食飯,一行四人進行靚太飯局。小M原本都出席,不過突然有事嚟唔到。不過唔緊要,仲俾機會我地再約食飯嘛!哈哈~

今次我地約左去尖沙咀間SNOOPY餐廳食嘢,間餐廳開左咁耐我都係第一次去食,真係大鄉理啦!佢地佈置都真係好得意,有好多SNOOPY呀!不過因為我地掛住傾計,冇乜點影相,所以有機會都要帶大肥豬去玩吓先得。

講番我地個飯局先,我地成晚都好似未停過嘴,乜都有傾,不過講得最多都係BB問題,因為我地當中有兩位係靚媽咪,分享左好多有BB嘅開心野俾我地聽,我地成日都細聲講大聲笑,好開心呀!真係感受都兩位靚媽咪嘅幸福呀!(大家唔洗問啦,我未有咁快打算做靚媽咪,哈哈~~等吓先啦!)

唔覺唔覺我地都傾左成兩個幾鐘,真係快樂不知時日過,下一次再飯局應該要等我大戰完東京先啦!

沒有留言:

發佈留言