2019年6月29日星期六

【試用分享】Elastoplast易理妥除疤系列

28 JUNE 2019(FRI)

膠布可以話係我屋企必備同埋用得最多嘅用品,因為依個怕血嘅小小豬一見到自己或者我地有丁點流血時,佢都會即刻幫我地貼膠布(美其名就係幫我地處理傷口,但其實係唔想見到啲血...哈哈哈) 

我就一向都用開易理妥一系列嘅膠布,但原來佢地除左推出膠布之外,今次聽公關姐姐介紹先知原來仲有傷速癒防疤膏同埋褪疤貼,再加埋特強防水膠布,咁就形成左傷口除疤3步曲~

來自德國嘅Elastoplast易理妥除疤系列包捨有:特強防水膠布、褪疤貼及傷速癒防疤膏:促進傷口癒合快2倍,減少疤痕形成~

Aqua Protect特強防水 - 100%防水保護抗菌,而且佢防水又粘力強,貼係傷口上就更加穩固,所以當淋浴、浸浴及游泳時都可以使用~

膠布仲設有正方形及長方形兩款尺寸,方便唔用位置使用~

我覺得都好啱用,因為貼上之後唔會自動甩出嚟之餘,當更換膠布時而除下時都唔會因粘力強而令皮膚疼痛~

Scar Reducer褪疤貼 - 有效永久地平伏、淡化及軟化 凸起及帶紅的新舊疤痕,3星期有效減退現有疤痕。褪疤貼是由廣用於傷口護理界多年的聚氨酯製成, 刺激組織血液循環及增加疤痕附近的温度及壓力, 温和及安全的方式有效地減退疤痕的色素及疤腫~

主要針對各類帶紅及凸起疤痕,當中不含有藥性,所以剖腹產或手術疤痕連兒童都可以用。

使用前先清潔皮膚,然後因應自己傷口嚟剪裁褪疤貼需確保褪疤貼完全覆蓋疤痕,之後每日更換一次,咁就好得啦~

Wound Healing Ointment傷速癒防疤膏  - 它能促進傷口癒合快2倍,減少疤痕形成,12日就可以見到成效防疤膏不含香料、色素、防腐劑及動物衍生物質,所以適合受損、乾爽、過敏及 敏感性皮膚使用,連嬰兒都適用~

質感呈啫喱膏狀,塗上皮膚後會製造透氣保護膜, 防止傷口太乾當停止流血後,輕輕清潔並抹乾傷口及附近範圍,每日薄薄塗上1-2次~

我前幾日煮飯時俾小刀弄傷,咁就當然立即嚟一個 "3步曲",so far用左防疤膏同褪疤貼之後都冇唔舒服或者敏感情況出現,雖然除疤效果仍有待觀察,不過傷口癒合係快左嘅,整體感覺都唔錯呀!


More information : 
Facebook : https://www.facebook.com/Elastoplast.hk/



沒有留言:

發佈留言