2019年6月16日星期日

【鴨仔陪住去玩水】小欖xB.Duck夏日沙灘營火會

16 JUNE 2018(SUN)

父親節舅父仔話嚟個特別啲嘅慶祝活動,咁係咁提意去BBQ玩返一個下午。由於要就住係屯門嘅表妹仔所以就去左小欖燒烤樂園BBQ

我同小小豬都係貪玩之人,咁就緊係即刻話好,所以同埋公公、姨姨、表姨仲有表妹仔,一行八大一BB嚟剛好依家開始有得玩水,咁就係未開始BBQ就俾小小豬佢地兩父子入去玩返轉啦~

有得玩依個小小豬就當然係急不及待,快快手入場換好泳衣準備入去玩。望到依個咁靚嘅水上樂園,唔止小小豬,就連我都極度興奮呀~

小小豬見到啲滑梯就已經完全進入超興奮狀態完全係non-stop咁係場內不停走嚟走去又瀡來瀡去,仲同其他小朋友比賽瀡得遠,極度享受係依個滑水梯當中~

瀡到攰就去水上波波池浸住嚟抖下(真係好識嘆呀...哈哈哈)~

依隻精力超級旺盛嘅豬仔又點會肯乖乖休息,成日話要爭取時間繼續瀡水梯~

佢地兩父子仲好ENJOY咁玩香蕉船,緊係啦...有個Daddy人肉造浪機,想幾大浪就有幾大浪,依個爛玩豬就當然玩到肯落船啦~

仲有一個鴨仔池,好多B.Duck一齊游水啦~

爛玩豬就連比較BB級嘅滑水梯都唔放過,不過小朋友就係咁,總之有得玩就係要玩盡佢嘛~

話咁快我地嘅時段就完結,所以就去沖身換衫去BBQ啦~

有得玩依隻懶玩豬就緊係超興奮,佢就開心玩足兩個鐘,我就乾蒸燒賣咁企定定睇佢地兩父子開心快活,真係........唔緊要啦.....盡情咁玩先係小朋友應盡嘅責任嘛!

小欖BBQ就係以自助任食形式,所以想食幾多就拎個碟去食物部拎就可以肚餓嘅小小豬就當然即刻幫手去拎食物去燒啦~

小小豬今日就全程開左個自動MODE,一見我地冇食物就幫我地去拎~

可能玩水就真係玩到攰,所以依隻豬仔都覺肚餓了雞翼、腸仔、豬扒密密燒,咁啲食物都好新鮮,醃得又夠味,所以其實唔止小小豬,我地都食左好多呀~

有返能量當然又係去玩嘅時候,燒烤場旁邊有一個小沙灘,所以就帶埋表妹仔去燒烤場出面個石灘玩下~

其實依個VIEW又真係幾正呀~

唔覺唔覺我地都係小欖燒烤玩左六個鐘先走,小小豬就可以話係極度透支食飽飽又有咁多人陪小小豬就緊係最開心,就咁又過左一個開開心心Family Day


沒有留言:

發佈留言