2018年10月21日星期日

【食晒啲棋落肚】棋趣大笪地BUFFET@港島太平洋酒店

20 OCTOBER 2018(SAT)

經過上次我嘅開心生日慶祝(按此重溫),估唔到又可以嚟依個開心地食自助餐。今次非常感謝港島太平洋酒店邀請可以又嚟食啦,哈哈哈...唔知公關姐姐係咪知小小豬係BOARD GAME迷,所以等佢嚟開心下呢~

小小豬佢都不知幾興奮,一嚟佢係鐘意食/玩BUFFET,二嚟就可以試下好特別嘅象棋蛋糕、波子棋造型蛋糕同埋飛行棋馬卡龍,所以佢真係未出發先興奮呀~

今次主題係大笪地,所以都有好多懷舊嘅佈置呀~

上次食過海鮮盤老細都讚不絕口,今次都依然有水準麵包蟹 、蟹腳、龍蝦嗰啲佢都回得好快,麵包蟹蓋隻隻都超多膏,仲長蟹都好鮮甜呀~

當然仲有刺身啦~

佢嘅冷盤小食種類都幾多~

話明係大笪地所以熱食方面都有好多懷舊菜式,好似有椒鹽瀨尿蝦、薑葱炒龍蝦鉗、酥炸蒜香泥鯭、臘味荷葉糯米飯...當然唔少得冰鎮海鮮,依啲全部都啱我家老細口味(因為佢年紀大要懷舊嘛...哈哈哈)~

當然小小豬都勁啱食,所以佢就開心密密夾又密密食~

我自己就鐘意傳統戲棚粥,可以自己揀鐘意嘅海鮮俾大廚即刻煮,我都有丁點貪心加左好多海鮮落入去,所以啖粥勁鮮甜呢~

食飽飽就當然係到甜品時間,亦都係今次嘅主角之一,咪就係象棋蛋糕、波子棋蛋糕同埋飛行棋馬卡龍。幾個特別嘅造型蛋糕都做得好似,而且美味都唔錯呀~

小小豬最鐘意就係飛行棋馬卡龍,佢仲一次過食左四粒添~

當然仲有好多精美小蛋糕啦~

仲有多款懷舊小吃等大家回味那些年~

砵仔糕、龍鬚糖同埋涼果都要一試呀~

仲有即叫即整嘅棉花糖~

同埋勁香嘅士多啤梨雞蛋仔(真心推介依一個呀)~

佢嘅豆腐花都唔錯,我自己都食左兩大碗添~

每位食客仲可以獲贈「黑松露蟹肉焗響螺」一份,黑松露再配上螺肉同埋蟹肉,都幾有口感,唔錯呀~

最後就當然唔少得小小豬至愛Häagen-Dazs雪糕~

小小豬食完個馬卡龍仲留返個飛行棋樣同餐紙嚟即場玩遊戲,所以話....佢真係好熱愛玩BOARD GAME呀~

今次已經係第二次嚟食,真心覺得係唔錯,最好就係佢價錢唔貴,所以真係可以再嚟ENCORE

依家透過網上預訂仲可以有高達7折優惠,有興趣可以參考以下網址:http://bit.ly/CSK_DaiTatDei_Nov



沒有留言:

發佈留言