2018年10月4日星期四

【榴槤控必到】榴槤品鑑盤@BB Cafe

4 OCTOBER 2018(THU)

一班榴槤粉絲朋友仔嘅朋友仔相約嚟榴槤BB Cafe嘆「榴槤品鑑盤」,一聽到榴槤兩個字就已經心心眼,再加上係觀塘咁近,我就當然係即刻答應,去嘆返嚟本啦~

榴槤BB Cafe就係觀塘嘅商廈位置,所以都係超級方便一踏入門口就已經嗅到好香榴槤香,仲見到好多榴槤嘅產品呀~

我地嘅目標就當然係依個「榴槤品鑑盤」~

一盒就有五款唔同品種,見到就已經流晒口水呀~

Cafe會為我地準備好手套同濕紙巾,食得好方便又乾淨呀~

一次過食到五款 (名種、長柄、金包、山頂XO、貓山王),由清甜到濃郁,真係好滿足,勁好味呀~

最後嚟多杯「一嚿貓山王跌落奶」(即係榴槤奶昔),超香牛奶味之餘仲勁多榴槤蓉,飲落啖啖都有果肉呀~

即場購買仲有85折,當然又要入手少少返屋企慢慢歎啦~

超滿足嘅榴槤宴,食完都真係令人回味,睇嚟我搵日要再上嚟食多次,嚟一個人的享受先得(唉...點解我家兩位老細都唔食榴槤,冇得陪我嚟歎下)


沒有留言:

發佈留言