2017年7月9日星期日

【老朋友的約會】樂在棋中五周年分享會

6 JULY 2017(THU)

如果大家有睇開我嘅網誌的話,相信都知道我地三口子就最鐘意玩桌上遊戲,小小豬仲係《樂在棋中》嘅超級FANS,佢基本上都擁有大部分《樂在棋中》所推出嘅遊戲,而且每一個嘅玩法都非常熟,好多時都係佢教返我轉頭添。 

今日依個小粉絲都不知幾興奮,因為可以參加樂在棋中五周年家庭桌上遊戲分享會,又可以同哥哥姐姐玩BOARD GAME啦~
 
我今年都已經係第三年應邀出席分享會,其實在於我立處都已經唔算係一個邀請活動,感覺就好似同一班老朋友見面,因為每一位職員哥哥姐姐叫見小小豬,佢地第一句都係會話:嘩...小小豬你大個仔左好多....好開心又見到你呀! 

其實我比佢地更加開心,因為從佢地對小小豬笑容可以睇到一份關懷,我感受到各位哥哥姐姐一直都咁掛住同愛錫小小豬呀! 

當然今次除左係聚舊之餘,Thomas(樂在棋中創立人)仲為我地介紹今年書展攤位位置同埋特點~ 
 
書展就當然可以一次過睇晒《樂在棋中》所推出過嘅桌上遊戲啦,我唔續一介紹了,如果想了解多啲可以睇返之前我其中一篇分享文呀(按此重溫)~
    
為左配合今年書展,仲推出左好幾款新桌上遊戲,依個小小豬仲要求我買俾佢,仲話玩多啲BOARD GAME有益添!(真係估唔到我平日成日講嘅說話係要我買新GAME時識用返,都唔知讚佢好定嬲佢好)

 首先就以大澳及馬鞍山為藍本嘅康樂棋~
仲有最新款嘅港鐵緊急疏散篇同埋扶手電梯安全篇,依個唔洗買,只要去到書展現場,玩急口令小遊戲就可以得到啦~
 
除左康樂棋之外,仲有港鐵填色簿,同樣係玩小遊戲就得到啦~
 
除左桌上遊戲之外,今年仲第一次推出張保仔傳奇繪本,我睇過入面內容都好簡單,所以小朋友都可以自己睇呀~ 
仲有海盜幣,依個小遊戲都幾得意,家長可以先繪畫尋寶圖,然後叫小朋友係限時內尋回所有金幣,既可以加強家長同小朋友之間互動,都幾好玩哦~~
 
除左玩之外,我地仲食左一餐豐富晚餐添~
 
食飽飽又繼續玩,基本上屋企有嗰啲小小豬都熟到冇得再熟,所以今次佢就請哥哥姐姐教佢玩屋企冇嗰幾個,咁就可以練熟左之後.....叫我買啦~
 
除左因為自己鐘意同小小豬齊齊玩BOARD GAME所以咁支持《樂在棋中》之外,我個人都覺得佢地所推出嘅棋都好有香港原素,小朋友可以玩有益遊戲同時,又可以認識多點香港,都唔錯呀! 

其實只要每日抽15-30分鐘,同小朋友玩下桌上遊戲,可以增加親子間互動之外,雙方都可以透過盡情享樂減減壓。我地一家都有KEEP住密密玩,總係覺得玩BOARD GAME好過玩手機,所以大家都齊齊玩啦!






https://www.facebook.com/kinseymama/


 

沒有留言:

發佈留言