2016年11月6日星期日

【BB班廚藝進修】日本雞蛋工作坊

5 NOVEMBER 2016(SAT)

謝謝日本雞蛋輸出部會邀請,我又有機會進修BB班廚藝,去參加「日本雞蛋工作坊」跟料理達人 Kei San 學用日本雞蛋整唔同嘅雞蛋料理。

我依個卡邦尼烏冬都好似煮得幾好呀(自我感覺良好中)~

其實我都幾鐘意參加以煮食嘅實習為主嘅活動,因為落手落腳去整,滿足感大啲之餘,又可以學下啲入廚技巧,所以今次可以獲邀嚟進修,都真係幾開心呀~ 

 
話明係雞蛋工作坊,咁就緊係以來自日本嘅雞蛋為主角啦~ 

日本人真係可以話冇雞蛋不歡,就連生雞蛋都可以當係一種食法,不過日本出產嘅雞蛋品質卻非常有保證,雞蛋由上上一代已經開始養育,從飼料、運送、儲存、檢查、清洗蛋殼、殺菌消毒等都有徹底品質管理,相當嚴謹,衛生安全。而且日本產的雞蛋營養價值極高,富含蛋白質、維他命、礦物質等各種營養,被稱為完全營養食品~ 
 
一嚟到就見到大會為我地準備好哂嘅用品~ 
 
不過未開始嘅時候,都要聽下大會工作人員嘅簡單介紹。原來日本人真係好鐘意食雞蛋,仲定左好多日子為雞蛋日添~ 
 
而且係重要日子都會煮雞蛋嚟慶祝一番呀~ 
 
之後就到重點活動,就係由人氣日本廚神Kei San(杉上馨)教授我地用日本雞蛋煮幾個食譜呀~ 
 
日本雞強比我地平時買到其他國家嘅雞蛋就更為金黃色~ 
 
第一個就係最簡單亦都係日本大熱嘅生雞蛋飯,只係好簡單咁用日本雞蛋加上醬油配白飯,就可以食得啦~ 
 
另一個就絕對呃LIKE之選,因為依個日本冰蛋飯真係好正。咩係冰蛋?其實就是將一隻生雞蛋放入冰箱雪過夜就變成冰蛋~ 
 
溶冰後雞黃一樣係圓圓的,切開後就好似咸蛋黃呀~ 
 
趁蛋白仲凍時盲打蛋器打至挺身,然後再放上泡泡醬油,最後中央放上冰蛋黃,可加上海苔粉裝飾,食得啦~
 
Kei San仲即場教授用日本雞蛋煮零失敗卡邦尼烏冬,原來唔洗用奶或忌廉,只要用一隻雞蛋就做到啦~ 
 
最後Kei San仲為我地預備鴛鴦玉子蛋卷,甜甜地嘅和菓子,味道又真係唔錯哦~ 
 
睇完Kei San示範,就到我地動手自已整啦~ 

其實都唔係好難,先用滾水煮熟烏冬,然後將雞蛋1隻和蛋黃2隻 放置碗內打勻成蛋漿,加入巴瑪臣芝士及昆布茶粉拌勻。再將蒜頭切至小件,煙肉切至約2cm闊小塊。中火下油和蒜頭至鑊中,加入煙肉炒至少許金黃,加入煙燻芝士再炒,下冬菇水。重點所有就係煮滾後立刻熄火,之後加入烏冬同雞蛋液,快手拌勻~ 
 
不過由於我就掛住影相,所以個鑊凍左凝固唔到,最後就要Kei San出手幫忙啦~
 
依個卡邦尼烏冬又真係唔錯,同坊間食嗰啲都係差唔多,不過自家制嘅少左奶或忌廉,健康好多呀~
 
簡單又好食,我一定會搵日整俾小小豬試下先得!


**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言