2016年11月29日星期二

【用濾水器好唔好?】推薦 DIAMOND CORAL 天然濾芯精品水機

23 NOVEMBER 2016(WED)

一日八杯水講就講得多,不過唔知有幾多人真係可以做到呢?好坦白講我地三口子之前都真係做唔到,不過依家可以了。我地之前諗左好耐用濾水器好唔好,DIAMOND CORAL 係唔少朋友推薦嘅牌子,依家朝朝都飲一大杯鹼性水先返工同返學啦~
 
水可以話係我地日常接觸得最多嘅嘢,加上我又好鐘意煲湯水,所以我成日都好想係屋企整返部濾水器,咁可以三口子都飲得更健康。不過坊間濾水器嘅種類都真係好多,多到我都唔知點揀好,始終飲落肚又真係要好認真咁去揀,如果唔係就想健康就變成有害就大件事了! 

DIAMOND CORAL 嘅濾水器好唔好?DIAMOND CORAL 不是一般水機,賣點是以大自然淨水原理製造鹼性水,依個牌子名就真係聽左好耐,而且都有聽朋友講過話唔錯,仲話啲水入口係有點點甜味添。聽落就覺得幾好,不過有咩好得過可以親身免費體驗,所以我就參加 DIAMOND CORAL 60 天免費體驗,試下係咪真係朋友仔講得咁正啦!

 今次我親身體驗嘅就係朋友推薦嘅 DIAMOND CORAL- Coral Platinum~

成日以為安裝濾水器係需要鑽牆要攪好大件事出嚟,但原來安裝都好客易,師傅唔好十分鐘就可以完成啦~ 
 
簡簡單單換個出水位就可以用得啦~ 
 
唔好睇少個出口位,因為佢可以分別調較個出水來源~
 
細水位置就係DIAMOND水~ 
 
另一個位就係普通水嘅出水位~ 
 
出水位就咁簡單,不過重點就係落係依個六大濾芯裝置~ 
 
DIAMOND CORAL 以「珊瑚鹼性水科技」嘅天然淨水原理,採用被譽為「海洋鑽石」嘅天然珊瑚鈣等多種珍貴濾材,組成一個天然淨水系統,將含有多種有害物質、雜質嘅水淨化成「珊瑚鹼性水」,有助提升身體同肌膚嘅健康。

而且 DIAMOND CORAL 有 NSF 42 及 NSF 53 認證,能有效淨化污染一百倍嘅污水。仲可以去除「有毒害重金属」及「有毒害輻射污染」效能高達99.99%,免受二度污染水困擾~

另外 DIAMOND CORAL 濾水器內含有天然珊瑚鈣,而且含對身體有益嘅礦物質和微量元素,所以入口就帶有甜甜嘅味道呀,推薦俾有小朋友嘅屋企用! 

當然等我又嚟個小測試先,透明玻璃杯就係 DIAMOND CORAL 水,粉紅小 兔就係普通水。好明顯 DIAMOND CORAL 水就係清澈好多,唔會有乜雜質 呀(嘩....睇見真係有點驚,之前原來我地飲左咁多雜質落肚)~
 
其實DIAMOND水係可以係用作唔同地方,而且用途都好廣,好似可以用嚟用來潔面,有助改善痘痘、粉刺及黑頭問題。仲可以用嚟灌溉植物,等植物可以生長得更茂盛。不過我依個小煮婦就當然用嚟煲湯煮飯同洗餸,因為我最著重就係食落肚嘅嘢,要食得健康嘛,不過話時話煲出嚟嘅湯又真係甜啲啲呀~
 
當然我係 DIAMOND CORAL 體驗中有另一個驚喜,就係一向唔多鐘意飲水嘅小小豬竟然會自動自覺去斟水飲,唔止佢自己飲多好多水,仲會成日提我地飲 DIAMOND CORAL 過濾過嘅水~
 
真係俾依隻豬仔笑 C,不過 DIAMOND CORAL 水入口又甜甜地滑滑地,飲得多又唔會覺得肚脹脹,所以我地三口子都飲多左水,依家一日八杯水都唔係好難呀! 

問我覺得 DIAMOND CORAL 好唔好?我地差唔多完成左 60 天免費體驗,就連 要求高高嘅老公都大讚唔錯,佢都話依家飲多左水,感覺身心都健康左呀, 所以我地都好認真考慮緊會 KEEP 住繼續用,可以等小小豬繼續 KEEP 住鐘 意飲水,繼續飲多啲身體都好啲嘛! 

我試用過就會推薦 DIAMOND CORAL,如果大家都有興趣想親身體驗,咁就快 啲要登記依個 60 天免費體驗計劃(http://diamondcoral.com/hk/free-trial-plan/),體驗後覺得好先考慮買返屋企,如果唔啱用都可以交回俾 DIAMOND CORAL(唔會有任何額外費用呀)!




https://www.facebook.com/kinseymama/



沒有留言:

發佈留言