2015年8月21日星期五

MyBB試用小隊 - MOMiN美國嬰兒有機護膚系列

11 AUGUST 2015(TUE)

哈哈哈...真係好好彩,因為小小豬又可以成為MyBB試用小隊成員,可以試用MOMiN美國嬰兒有機護膚系列~
Picture

MOMiN美國嬰兒有機護膚系列產品都是天然有機避免使用化學有害成分並已獲USDA有機認證和不含基因改造的成份(GMO FREE)把致敏的機會減到最低同時保養及促進皮膚自然強化等我地可以放心使用

Greenicare有機沐浴/洗髮露~
Picture

含天然荷荷巴成份對保養皮膚和頭髮好有幫助。味道方面就帶有少少草本味,都幾香呀

只需倒少少,就足夠洗晒全個身體~
Picture

雖然使用時都唔會有太多泡泡,但用後都會覺得好乾淨,或者就係天然有機關係啦~
Picture

Greenicare嬰兒有機潤膚露~
Picture

潤膚露加入天然蘆薈成份,既保濕又滋潤,塗上手都好易被皮膚吸收,而且用完亦唔會覺得笠,所以大人同小朋友都啱用呀~
PicturePicture

OutdoorShield草本驅蚊噴霧~
Picture

由我地三口子都係鼻敏感人仕,所以係選擇蚊怕水方面都一定唔會揀啲濃烈氣味。依款驅蚊噴霧含天然迷迭香精華,可以有效驅走蚊蟲外氣味又唔算濃烈,所以我地三口子都安心使用~
Picture

依幾次落公園玩前我都有同小小豬噴下,咁嗰幾次又真係冇俾蚊蟲咬過驅蚊效果都唔錯呀

OutdoorShield有機草本敏感及損傷舒緩軟膏~
PicturePicture

多用途嘅舒緩軟膏集防蚊蟲、止痕消腫及傷口損傷於一身成份天然,所以特別適合孕婦和嬰幼兒使用。依兩日我手都有少少濕疹起,所以將少少軟膏搽於患處用左大約兩次都已經消腫及唔痕啦~
Picture

OutdoorShield有機草本舒緩蟲咬走珠露~
Picture

天然草本成份有微微草本香味有助即時止痕消腫,加上走珠式設計,真係好方便呀~
Picture

依三件產品可以話係戶外三寶,因為真係好啱夏天郊外使用,依家都已經放入我手袋,而且已經入左我回購列~
Picture

 

沒有留言:

發佈留言