2015年8月8日星期六

參觀望道號暨開幕活動

27 JULY 2015(MON)

其實兩年前知道「全球最大圖書船 - 望道號」嚟香港時,我都已經好想上船觀摩一下,不過當時小小豬仲細,根本都唔知咩係圖書所以最後都打消念頭

望道號終於返嚟加上小小豬又好鐘意睇圖書,最開心就係可以得到海港城邀請所以今日我地兩母子拍拖去參加望道號暨開幕活動呀~
Picture

一早同小小豬帶佢去搭船睇圖書,所以由出門口後就不停問我隻船係邊度嚟,我地搭船去邊度,啲圖書係咪可以買返屋企成隻問題小豬咁呀~
Picture

但其實佢內心係不知幾期待,因為佢係第一次去依類大船上參觀呀~
Picture
Picture

由於今日係傳媒開幕活動,所以我地就先安排去欣賞開幕儀式~
Picture

第一部分就係介紹來自不同各家嘅船上工作者,其實佢地全部都係義工,本著一顆善心同信仰,願意留係船上為社會服務呀~
Picture

之後就到船長同我地分享佢成為望道號船長經過,重點其實都係唔好放棄,本著自己信念,努力做好自己~
Picture

接住就到今日嘅表演嘉賓陳明恩,佢都係先同我地分享佢嘅宗教信仰~
Picture

之後仲同我地唱左一首歌,佢唱LIVE都幾得,都真係好過某某紅歌星呀~
Picture

之後就到望道號總監同我地分享~
Picture

最後就由兩名船上工作者為我地表演,原來佢地每一位船上工作者都總係有一種才華,會不時舉行啲活動,等各船輕鬆聯誼下,增進大家感情呀~
Picture

哈哈哈...完成左開幕活動之後,就到小小豬最愛環節,就係茶點時間啦

依個為食豬一知道有嘢食,即刻老實不客氣咁拎盒生果食啦~
PicturePicture

仲食得不知幾津津有味添~
PicturePicture

食完成盒生果都唔夠,仲話要食三文治呀~
Picture

真係叫佢為食豬係冇錯呀~
Picture

我地仲去左搵陳明恩影相呀~
Picture

食飽飽我地就正式去參觀望道號,首先就係簡介望道號歷史~
Picture
PicturePicture 之後小小豬話要渣船扮船長~
Picture

仲有一個模擬船員休息室添~
PicturePicture 之後我地就去參觀書展區,第一個感覺係....好大呀,真係成個圖書館咁呀,而且種類都好多元化,包括語言、科學、藝術、體育及烹飪等,我個人覺得小朋友圖書佔嘅份量就大啲,所以真係好啱小朋友嚟呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture

仲左圖書之外,仲有CD買添呀~
Picture

由於望道號有濃厚宗教色彩,所以都有可以買少量宗教物品呀~
PicturePicture

因為望道號係全世界巡遊,所以書展區數千本圖書,全部一律以Units做單位,咁就唔洗成日更改價格,我地都可以好輕便咁對換到價錢呀~
Picture

小小豬見到咁多圖書佢又點會唔興奮呀,仲不停自己揀圖書嚟睇,睇中就坐/企定定睇呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

由於今日係傳媒日,所以在場都有好多記者,可能依段時間船上小朋友唔多,所以小小豬都有幸成為佢地拍攝對象,總之佢定定睇書時都會有相機影佢啦(唔知小小豬會唔會係我BLOG以外見到佢呢...哈哈哈)~
PicturePicture

最後小小豬都揀左六本圖書,依位工作人員真係好NICE,主動同小小豬影相呀~
PicturePicture

哈哈哈...依六本圖書係小小豬自己揀,加埋都只係$150,真係平靚正呀~
Picture
Picture

之後就會到一個圖片展,細心睇其實係好有意思呀~
PicturePicture

之後有一個活動室,不過由於我地依個時段未係公開入場,所以未有得睇表演呀~
Picture

最後就係一個好大嘅CAFE休息地方,一樣都係未開工,所以冇得試大仁推介嘅雙層朱古力芝士餅~
PicturePicture

不過CAFE後段有個小朋友玩樂專區,可以砌LEGO同睇圖書呀~
Picture

貪玩豬當然又係玩到唔捨得走啦~
PicturePicturePicture

最後當然唔少得指定動作~
Picture

唔覺唔覺我地係船上都逗留左差唔多三個鐘,如果唔係小小豬肚餓要食嘢,我諗佢都仲可以留多一陣繼續睇書呀

今次之後望道號應該會有一段好長時間唔再嚟香港所以唔好錯過機會快啲上望道號參觀仲可以買到好多又平又靚圖書呀

 

More Information :
「望道號」於2015年7月26日至8月9日訪港並停泊於尖沙咀海運碼頭。
開放時間:星期一至二下午2時至晚上9時半;星期三至星期六上午10時至晚上9時半;星期日下午1時至晚上9時半。
門票:港幣10元正
【12歲或以下的小童 (須由成人陪同參觀) 及65歲或以上的長者費用全免。】

沒有留言:

發佈留言