2013年1月21日星期一

學校開放日

19 JANUARY 2013(SAT)

今日係小小豬學校嘅開放日,我地同埋小豬媽一齊返去參加玩吓遊戲,支持一吓嘛!

一入到學校,當然要先入小小豬個課室參觀吓先。係課室門口有個學生活動相片區,係咁多學生照入面,終於都搵到一張有小小豬份啦(不過...點解個傻豬個樣咁傻呀...哈哈哈)~

課室入面仲有一幅勞作貼堂呀~

參觀完課室,我地就去玩遊戲啦!先嚟去整親子飯團先,啱晒依個為食仔呀~


食得啦~


之後就去玩波波~


再去踢足球~

動態遊戲過後,玩啲文靜啲,同埋小豬媽一齊去整揮春呀~

仲去拎左個三眼仔氣球添~

個三眼仔真係好得意,我都忍唔住影返張相添~


原本都仲有好幾個遊戲,但都好似啱啲大個少少嘅同學仔玩多啲,所以我地都冇玩,就走啦!

雖然都有玩左大半個鐘左右,我就日日都入學校見老師,大肥豬正式嘅都係第一次,不過佢都覺得啲同學仔好有秩序同禮貌,老師都好好,又有愛心,所以我估我地都冇揀錯學校,希望嚟緊小小豬都可以繼續開開心心係度學習啦!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言