2013年1月15日星期二

勝出了

9 JANUARY 2013(WED)

早前係FACEBOOK刀嘜專頁有一個比賽<<刀嘜送你Angry Birds限量版家品>>,只要提供一張在家用餐的開心相片,就有機會得到Angry Birds限量版家品。原本我參加興趣都不太大,不過一同小豬媽講,佢就話好想參加,想贏套Angry Birds俾小小豬。

就係咁,小豬媽就揀左依一張相叫我幫佢去參加啦~

小豬媽好落力咁向朋友仔拉票,終於我地係十名勝出者其中一份子,今日仲收到啲禮物啦!

嘩....好靚嘅Angry Birds呀~

上次去工展會我都拎唔到,我終於都有刀嘜x Angry Birds 親子食譜啦~

奧米加3芥花亞麻籽油2支~

微波陶瓷盒~

微波陶瓷碟~

精美陶瓷碗~

型格陶瓷杯~

輕便水樽~

雖然我都已經唔係太唔太熱衷參加依啲多LIKE比賽,不過間中參加吓啲比賽都幾好....哈哈哈!

係度我都要多謝有份投我地一票嘅朋友仔呀!



**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言