2013年1月17日星期四

29個月的小派對

10 JANUARY 2013(THU)

話咁快又一個月,小小豬已經係29個月人仔啦!

每大一個月我都冇特別同小小豬攪啲慶祝活動,不過今日嘉汶表妹嚟食飯,加上見美心出左個新嘅彩虹蛋糕我又好想試吓,所以就做就左依個小型派對,亦可以等小小豬唱吓生日歌開心吓。有新嘢試,當然叫埋好姊妹糖糖一齊上嚟試啦!

今日小豬媽為我地準備左一個豐富邊爐宴~




開餐啦~

食飽飽邊爐宴之後,主角出場啦~


睇吓小小豬見到個蛋糕幾開心~

我見到小小豬個興奮實在太開心啦,攪到影相都唔記得執執個樣同頭髮,希望唔好嚇親大家啦~


對面頭啲棉花糖好有興趣,準備偷食啦~


好一個開心為食豬,偷食到成口都係CREAM啦~


個為食豬仲要霸住成個蛋糕呀~


勁鐘意依張相,依個擦鞋豬同小豬爸小豬媽影相就好合作呀~


切蛋糕啦~


睇吓個為食樣~


因為我個刀功唔係咁好,所以切得冇咁靚添,不過都算睇得清楚以彩虹呀~


講吓個蛋糕味道先,入面啲蛋糕係有驚喜,真係食得出係乜味,尤其係個柚子同奇異果味真係唔差,所以都幾好味。唯一就係覺得啲CREAM實在太厚同甜,影響左個口感,扣左啲分啦!

就係咁我地又過左一個開心嘅





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言