2013年1月11日星期五

無聊之作

4 JANUARY 2013(FRI)

早係十二月頭我就已經開始準備啲聖誕禮物,仲一早已經訂好晒添。不過因為一個誤會,再加上我冇時間去拎,所以到左元旦日,我先收到之後所訂嘅禮物。

雖然遲就遲左啲,不過都唔會緊要,因為啲禮物真係好CUTE,等吓都抵呀!

我講緊嘅係乜?咪就係依啲可愛嘅卡通披肩啦~


我是一隻可愛的小象~


小豬媽是化身成可愛龍貓~


我再化身比卡超...不過依個其實係送俾LULU妹,借嚟影下啦~


嘩哈哈....我地係唔係好可愛呢?啲卡通公仔披肩真係勁CUTE,真係勁愛呀!不過就俾小豬爸同大肥豬話我地無聊,買埋啲唔實用嘢返嚟!

其實條披肩係屋企披住嚟睇電視嘅時間都會覺得暖呀,所以絕對係有用嘅嘢嚟,加上著得咁可愛,人都開心啲啦(哈哈哈...又係一個為買嘢嘅借口)!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言