2011年2月8日星期二

怪獸家長

7 FEBRUARY 2011 (MON)

早排冇意間睇電視見到一個節目,講及好多有關「港孩」嘅教育,可能已為人母,所以特別留意入面嘅內容。係節目中訪問了兩位身為家長的女作家,分別寫了《港孩》及《怪獸家長》兩本有關現代孩子過份依賴及家長過份保護孩子的現象。

當時我都好有興趣想買這兩本書嚟睇,可以當係一個參考現今教小朋友嘅情況。

係上星期三(即年三十晚)路過書店時,行入去睇一睇,俾我見到有《怪獸家長》這本書,可能係電視效應,我買依本都已經係最後一本啦~

 

因為新年比較忙碌關係,到今日先有時間真真正正拎起本書嚟細心睇,雖然我暫時都只係睇左幾篇,但都已經覺得書中所提及嘅事都好有意義。真係值得花多啲時間去慢慢睇,感受吓文中意思。

某程度上我都有信心不會成為書中提及嘅「怪獸家長」,不過睇這本書可以當一個警惕,千萬唔好俾小小豬「港孩」。

沒有留言:

發佈留言