2011年2月18日星期五

第八次健康院@六個月打針

15 FEBRUARY 2011 (TUE)

六個月啦...又係時候要去健康院打針啦!講真今次打針我真係好驚,因為上次打完針即晚就發燒,加上今次係打三針,好驚小小豬會好唔舒服,總之就係驚..驚..驚啦!

雖然訓醒一覺之後我個胃都好左少少,不過為左安全起見,所以抱小小豬依個負任就交左俾小豬媽,我就負責拎嘢,起碼唔會嘢到小小豬嘛!

我地第一件事就係去磅重,六個月嘅小小豬只有十六磅十四安士,比起上次四個月磅時只係重左一磅,真係勁擔心,點解會重咁少。

我就係帶住依個苦惱等見姑娘,等左個幾鐘之後,終於都我地見姑娘,當然即時問小小豬個磅數問題,姑娘話雖然小小豬嘅生長線嘅幅度係下降左半格,不過都叫做正常,總之冇下跌就冇事,叫我唔洗擔心。

之後姑娘就幫小小豬做一連串測試:

- 先用玩具試吓識唔識拎嘢~~PASS,小小豬仲唔肯俾番姑娘添..哈哈。

- 試坐~~PASS,雖然唔可以坐直直,不過姑娘話係唔扶住情況下可以坐多過十秒都已經好叻叻啦。

- 試企~~PASS,開頭小小豬以為姑娘同佢玩,係咁跳跳跳,要等冷靜一陣先肯乖乖企係度,真係爛玩豬嚟呀。

整體上姑娘都話小小豬好健康,冇乜問題。做完TEST,我地就同姑娘講想見醫生,因為想問有關濕疹同小小豬眼睛問題。原本姑娘都唔話唔需要,不過經小豬媽開口之後,終於可以安排到啦!

等左一陣就去見醫生,當然即刻問濕疹問題先,不過醫生嘅答案又係:冇辦法,要小心照顧,唔好俾佢嚴重落去,仲要有乜唔對路就去睇私家醫生。(聽完真係好似冇聽過咁..唉!)

之後我地就問眼睛問題,因為我地成日都覺得小小豬嘅眼睛好似有少少傾視。醫生做完一輪測試,都話冇問題,見我地擔心就寫轉介信俾我地去醫院再做測試。雖然我地都覺得小小豬眼睛唔算太嚴重,都比之前有好轉,不過有得CHECK清楚啲都好,所以遲啲就要同小小豬去排期,但都唔知要排到幾時啦!

見完晒醫生姑娘,終於都到左最緊張環節,就係打針啦!唔知係唔係小小豬都知道要打針,所以係等嘅時候,佢就扮哂嗲咁依住小豬媽,真係好少見到佢依個嗲樣呀~

小小豬真係一個好堅強嘅BB,因為喊得都唔算嚴重,只係姑娘打落去嗰吓喊左少少,打完晒三針踏出打針房門口就已經冇喊,真係好叻叻呀!

完成左今日打三針,小小豬又過左一關,下一關就要等一歲時再打,希望到時都可以有今次咁叻叻啦!

沒有留言:

發佈留言