2011年2月17日星期四

先甜後苦嘅情人節

14 FEBRUARY 2011 (MON)

今年真係可以詰過左一個先甜後苦嘅情人節。

首先因為聽日係小小豬打六個月針關係,我地唔敢周圍去,就連小豬媽屋企都唔返住,所以大肥豬就請左一日假係屋企做湊仔公,成日照顧小小豬。

我一放工返到屋企,大肥豬就話要落街幫小小豬買嘢,原來佢係去買個蛋糕仔同我慶祝情人節~

嘩...見到個蛋糕一刻真係嘅驚喜又興奮,估唔到大肥豬咁細心識俾啲驚喜我,真係勁SWEET呀!

由於湊住小小豬,所以都唔想攪太多嘢,簡簡單單嚟個二人邊爐宴就算。不過我個心情就隨住我的晚餐已有所改變,因為係烚左冇幾耐,我都係食左兩件雞同幾片菜咁,我就發覺個胃好唔舒服,又頂住又抽根咁,總之就勁辛苦,之後就乜都唔想食,連大肥豬買俾我個驚喜蛋糕都食唔到,真掃興!

食左胃藥之後就乜都唔理去左訓,好在大肥豬幫我收好個殘局,幫我洗晒所有嘢同槑小小豬訓覺。

大肥豬仲攪笑咁同我講,話幫我做晒啲嘢就一份情人節禮物。依份情人節禮物我真係唔係好想要哦...哈哈!

唉...情人節諗住簡簡單單咁一家三口係屋企慶祝,食吓蛋糕影吓相都係一件開心事。點知就換嚟咁樣過....真勁掃興呀!

沒有留言:

發佈留言