2011年2月24日星期四

中西合壁

22 FEBRUARY 2011 (TUE)

昨晚由睇戲中途開始就頭痛,所以就返左屋企休息,以為食左止痛訓醒一覺就會冇事,點知今朝早起身個頭又痛過。

原本都打算唔返工留係屋企訓覺休息,不過最後都決定係返工,所以即刻打孖食兩粒止痛藥就換衫返工。

雖然食左兩粒止痛藥,不過都好似冇好轉過,個頭都係勁痛,終於我都係頂唔順,都係要請假返去睇醫生休息。

經朋友介紹去左一間診所睇西醫, 不過依個醫生個診症方式都幾特別,係先幫我把脈又幫按摩,我睇嘅時候都真係有啲驚,驚我唔知係睇左個乜醫生。

醫生話我唔係感冒,只係身體太過寒涼,所以令到血氣唔運行,所以引致頭痛。醫生之後仲幫我係條頸做個熱敷,又俾我飲薑茶食薑枣。

佢開啲藥又唔多似平時醫生開嗰啲,真係勁攪笑~

雖然係咁,我食左一次藥訓醒一覺之後,個頭又真係冇咁痛,依個中西合壁嘅醫生又好似得得地,雖然佢醫法就怪怪地,不過佢講嘅又好有POINT,所以我都打算如果第日有啲乜唔舒服,都應該會去睇佢!

沒有留言:

發佈留言