2010年12月7日星期二

迪迪尼我又嚟啦

7 DECEMBER 2010 (TUE)

今日真係勁開心,因為大肥豬俾左個大驚喜我,送左一份遲來的結婚周年禮物加提早的聖誕禮物俾我,就係迪迪尼全年通行證嘅禮卷呀~

記得係兩年前張AP到期之後,大肥豬曾經應成過我,等小小豬出世之後就會買AP,咁我地就可以成日帶小小豬再入去玩。估唔到佢仲記得,咁早就買左俾我,所以我嘅開心程度真係難以形容呀!

雖然有AP在手,不過我都應該唔會依個聖誕去開AP住。雖然我係好想即時入去玩,不過因為小小豬仲咁細,怕佢依家入去會辛苦,所以應該最快都等新年嘅時候先入去,到時小小豬都六個月大,起碼到時同公仔影相都靚啲嘛(頓時間覺得自己好識諗添..哈哈)!

嘩哈哈..雖然唔係即刻有得去玩,不過諗起都勁開心呀!

沒有留言:

發佈留言