2009年12月6日星期日

朗豪坊的貓貓

6 DECEMBER 2009 (SUN)

今日大肥豬去佢同事屋企BBQ,由於目的地將會有幾隻大狗狗,為免我驚而玩得唔開心,所以大肥豬唔洗我一齊去啦!

我當然唔會一個人係屋企咁寂寞,所以就約左糖糖同小肥肥陪我去玩吓。

今日我地個節目都真係勁豐富,首先我地約係旺角朗豪坊集合,去得朗豪坊...我又點會唔上去影吓貓貓呢!

由於兩位妹妹仔之後都已經去影過,所以今次主要都係幫我影啦~

時間早就真係有一個好處,成個場地都唔係太好人,都幾好影。不過當我地影到尾段,有一邊門開始封,可能為晏啲節目準備。

就係依個時候我地都離開朗豪坊,向下一個地點進發啦!

沒有留言:

發佈留言