2009年12月2日星期三

又一城的聖誕

1 DECEMBER 2009 (TUE)

今日做左個乖乖老婆,放工去左等大肥豬放工,原本係打算去到公司樓下接大肥豬之後再一齊去街街,不過當我行到去又一城時,見到有少少聖誕佈置,當然唔執輸要影吓,所以最後就叫大肥豬過嚟JOIN我啦!(我都去左佢公司附近,都算叫做去接佢.. 哈哈~)

又一城都主要係依棵又高又大嘅聖誕樹出名,不過咁多年我都未嚟影過添~

剛好去到時有聖誕樹燈光音樂表演,著晒燈仲靚呀~

 

除左聖誕樹之外,仲有個有關音樂嘅佈置,雖然唔算太靚,都叫有啲特式,所以都周圍影吓~

等到大肥豬嚟到,當然到影我啦,不過大肥豬話啲公仔唔太靚又冇乜聖誕FEEL,所以影幾張到此一遊咁啦~

哈哈...今日隨意又影左一個聖誕佈置,我都PLAN好左之後幾個地方,希望好快就可以去海港城影天使、德福影BEAR BEAR、朗豪坊影貓貓,仲有時代廣場嘅幾米。

如果大家發現仲有其他靚嘅聖誕佈置,記得話我知,等我地都去影多啲,感受聖誕氣氛呀!

沒有留言:

發佈留言