2020年9月6日星期日

【兩人一枱】貴貴地又麻麻地嘅午餐

6 SEPTEMBER 2020(SUN)

星期日要帶小小豬出去上興趣班,所以都要出太子一轉。難得係太子依個旺區都搵到個咪錶位,咁就當然借機行多一陣,順便就食埋午餐先返屋企。

很咪錶位附近就搵左一間好似坐得幾舒服嘅店舖食日本嘢,咁小小豬又嘈住話肚餓,咁就入去食啦~

由於限聚令關係,只可以兩人一枱,其實都真係好唔方便,不過冇計啦...唉~

坐定定就睇menu時先睇到,原來佢地係規定每一位客人都要order一個set餐,咁以平日小小豬嘅食量係唔可以自己一個人食唔曬成個餐,但我地又已經坐底左,所以都費時走唯有照叫啦!(不過...其實又點解要有依個條例呢?咁即係唔建議小朋友入內進餐?定想我地大人食多啲嘢呢?)

我就order左一個壽司烏冬定食,啲魚生都係新鮮嘅,不過個烏冬就真係太少了,兩啖就已經KO晒啦~


小小豬嘅牛肉定食,普普通通冇乜特別,個肉汁都比較少~

老公嘅冷麵定食,老公話都唔錯,啲麵都算彈牙,不過都係同一問題,佢嘅份量都係比較少啦囉~

某程序啲食物都叫可以接受,不過我就最唔鐘意店內嘅服務態度,我地已經唔長氣,快手快腳落單,但問多一句那位女店員嘅態度就好串串地回答,仲要完全冇望住我地嚟講,真係好有問題呀~

三個人咁就依左三百幾蚊,我個人真係覺得好唔值,所以依間都係唔會有下次了!


沒有留言:

發佈留言