2020年1月25日星期六

【為食豬出動】再戰DAMA純素軟雪糕

22 JANUARY 2020(WED)

今日見嚟到K11Musea,記得朋友仔提起知道DAMA出左兩款新春限定口味,咁就帶小小豬嚟食返一杯,等佢滿足一返番啦~


話說上次我獨自去偷歡去左DAMA 歎左超好味嘅貓山王榴槤純素軟雪糕,點知…當小小豬知道左之後,佢竟然話好嬲,嬲我並唔係自己去玩,佢話「明知我最鐘意食雪糕仲乜唔帶埋我去?」



一嚟到就睇下有咩味道先啦,雖然我個人真係好懷念榴槤純素軟雪糕,不過一場嚟到就緊係食新味啦~

實在太難選擇,所以一人叫一個小小豬嗰個就係橘子加白桃味嘅「金玉滿桃」,我就嚟一個芒果加红肉西柚嘅「楊枝甘露」~

我同小小豬都係超為食之人,加上又勁鐘意食雪糕,所以一人一杯絕對唔過分,一定食得晒呀~


兩個新出嘅味都唔錯,唔算太甜而且唔會膩,原來橘子同白桃係咁夾小小豬就食到津津有味,話個軟雪糕好滑滑又靚靚,仲話下次要帶Daddy嚟再食過哦!


沒有留言:

發佈留言