2019年3月29日星期五

【試用分享】Dyson Lightcycle™ 智能枱燈

28 MARCH 2019 (THU)

自小小豬開始變成四眼豬之後,我就更加注意佢眼睛健康尤其當佢睇圖書同玩桌上遊戲嘅時候,除左要金睛花眼留意佢嘅坐姿之外(隻衰豬一睇/玩得投入興奮就會進入忘我境界,要不停提住佢唔好錫本圖書),有適當嘅光線都係好重要一環,所以一盞合嘅枱燈都係唔可以缺少嘅~

唔覺唔覺小小豬已經做左四眼豬一年多,其實....平日小小豬都冇乜玩手機依啲電子產品,就連電視都少睇,當我知道佢有近視時都真係十萬個為什麼兼有點唔順氣。不過視光師話有可能係遺傳,亦有可能係佢太鐘意睇圖書,過份傷神所以影響到啦......唉

咁其實屋企都有用緊普通嘅座枱燈,不過就因為係普通嘅款式,唔可以因應使用用途去改變光線位置。同時亦都因為小小豬越來越鐘意留係自己嘅專屬地方做佢鐘意嘅事(即係佢自己房間因為屋企地方唔大關係,小小豬平日做功課係留係客廳嘅小書枱做嘅),所以我地都好努力搵緊一支更加啱嘅枱燈俾佢放入房間用

就係依個時候收到Dyson最近推出嘅Dyson Lightcycle™枱燈,真係啱晒呀~

其實呢....一講起Dyson我就只諗起冷暖無葉風扇兼空氣靜化機(哈哈...我到依家都用緊..真係唔錯呀)或者吸塵機,但原來佢地連枱燈都有睇介紹見咁利害就以為好難點知老公打開箱之後,佢唔洗三分鐘就砌好左,完全係安裝話咁易呀~

我第一個感覺就係似一個天秤,可以隨意升降低,將燈光推前推後,而且仲可以360度旋轉,完全係我想搵既慳位又可以方便調教適合光源嘅枱燈呀~

枱燈的就係以路軌滾輪的設計,所以就方便我地調節燈嘅高度及位置~

燈蓋上方就有開關、冷暖光及強弱度控制,以輕觸式控制都好方便。另外具有三個智能模式,分別是自動模式、移動感應模式及日光追蹤模式。開啟自動模式後,智能燈會根據四周環境為用家調校最適合的光暗及色溫~

Dyson Lightcycle有5年保養,而佢嘅熱管技術更可以維持亮度和品質60年。另外有超過1000lux嘅強勁照明,同時具備炫光控制同埋達到低頻閃小於1%,所以眼睛就唔會容易覺得好攰呀~

燈的下方會有一個感應器,以監測環境色溫及光度轉變,而自行調節最合適嘅光度~

仲有一樣利害,就係可以配合Dyson Link應用程式,咁就可以遠距離手動設定燈嘅色溫同亮度,亦可以針對唔同場地色溫光度、個人習慣,而且仲係一個結合追蹤本地日光技術再利用埋GPS定位,咁燈光可以跟住日光時間及光線變化去自動配合番自己生理時鐘~

小小豬一見到Dyson Lightcycle™ 就已經急不及待要擺入自己房間,仲安排好枱燈位置,自動自覺調教好位置同光亮度,之後就乖乖咁睇圖書~

以前因為怕唔夠燈光,所以玩太用神同長時間嘅遊戲都唔太建議入房依家有左支勁燈之後,小小豬就話唔洗怕,所以無論玩咩活動,佢都會自己入房間預埋好一切,完完全全變左一個宅男了....哈哈哈~

用左都有一段時間,每日都開住Dyson Lightcycle陪住小小豬故事時間,又陪佢玩象棋或大富翁真的....我自己都覺得眼睛係冇咁攰,所以....有時我剪片時都會入小小豬房,開住支燈嚟整,因為我都要好好保護自己雙眼,我唔想咁快有老花呀.....哈哈哈

深近視有幾煩我自己知,所以真係唔想小小豬仔都經歷啦,我不求減退近視,只望唔好加深得好快,始終八歲開始就係危險期,希望多方面嘅配合,可以繼續穩定落去啦!



More information:
Website:https://www.dyson.hk/zh-HK/lighting/lightcycle/overview.aspx


沒有留言:

發佈留言