2018年9月5日星期三

【開心生日食BUFFET】仲夏情迷法越夜@港島太平洋酒店

26 AUGUST 2018(FRI)

今日係小妹嘅XX歲生日,小小豬除左安排左我去參觀醫學博物館之後,就當然要去食餐好嘅嚟一個小小慶祝,由於我地都係西環活動,所以就嚟港島太平洋酒店食DINNER BUFFET~

唉...咪就係有個Daddy知個仔鐘意食Buffet,即係都係為左個仔....哈哈~

第一次嚟俾我嘅感覺都唔錯,雖然地方唔算大,不過勝在夠靜又夠舒服(我估全場最嘈就一定係小小豬了)~

佢地嘅自助晚餐種類就唔算勁多嗰種,不過就勝在樣樣都啱食,麵包蟹 、蟹腳、龍蝦嗰啲佢都回得好快,所以我都食左好多,尤其個麵包蟹蓋,隻隻都超多膏,好味呀~

當然唔少得沙律同刺身啦~

我就當然係留意啲甜品,種類都好多,而且細細件,咁就真係食幾多都得啦~

仲有自助飲品吧添~

朱古力噴泉成日都見,不過依度係用白朱古力,好特別呀~

嚟到熟食方面,佢都有好多種類慢煮油封鴨脾、豬肉批、越式酸子蟹、越式蔗蝦....依啲都好好食呀~

小小豬就推介嗰個即叫即煮嘅牛肉湯粉~

仲有即叫即整嘅雞蛋仔,朱古力味又幾好食哦~

哈哈哈...睇小小豬密密食就知佢有幾鐘意食啦~

每位顧客都可以有一客蒜香珍寶越南大頭蝦配香煎鴨肝伴紅酒梨~

講到小小豬最...最...最鐘意嘅就一定係依個CANDY CORNER~

因為可以任食糖果嘛...哈哈哈~

見到Häagen-Dazs雪糕就即刻心心眼啦~

整體上我地三口子都食得好滿意,齊齊食到肚仔脹卜卜咁走雖然就冇生蠔,不過以我地係星期日晚去食,大人都係@$380(已經計埋加一),以依個價錢嚟真係好抵食(最好就係仲有2小時免費泊車),所以老公話可以再嚟食過呀


沒有留言:

發佈留言