2010年10月5日星期二

慰勞宴

4 OCTOBER 2010 (MON)

仲有唔夠兩個星期我就要回歸上班一族,大肥豬為怕我會唔開心,所以就建議同我去食BUFFET等我開心一吓。

不過其實依個 BUFFET最主要嘅目的就係慰勞小豬媽依幾個月細心地照顧小小豬同我,加上我返工之後都係由小豬媽幫我地照顧小小豬,所以一定要好好報答小豬媽同小豬爸先得呀!

經大肥豬研究,最後我地去左港麗酒店GARDEN CAFE食LUNCH BUFFET~

雖然話係LUNCH BUFFET,不過啲嘢食一啲都唔失禮,真係好多嘢食仲不停咁有新鮮嘢食,尤其啲波士頓龍蝦同三文魚,真係超新鮮~

除此之外,啲甜品非常好食又多種類呀~

最特別就係佢地有個叫炒雪糕,都幾得意呀~

我地都食唔停口,仲食得好開心呀~

我地食得咁開心,又點少得小小豬呢。依啲佢就未食得住,唯有自備支奶奶飲住先啦~



係小豬媽餵緊小小豬嘅時候,大肥豬見出面有個游泳池,所以同我出去影左幾張相,真係好耐都冇影過人影相啦~

今日真係過左一個又飽飽又開心嘅下午,真係要多謝大肥豬為我安排。有個好錫我嘅老公,有對好照顧我嘅父母,仲有一個乖乖仔,真係覺得自己好幸福,我一定要好好珍惜呀!

沒有留言:

發佈留言