2010年10月13日星期三

第六次健康院@兩個月打針

12 OCTOBER 2010 (TUE)

小小豬到左兩個月,又要接受另一個挑戰,就係去健康院打針。今次打針真係好緊張,因為要係每邊大脾仔各打一針,諗起都好肉痛。

一如過往,去到第一件事就去磅重同度頭圍。小小豬已經有十三磅,一聽到真係勁開心,証明我同小豬媽嘅努力係冇白費。

等左一陣就見姑娘,姑娘話睇小小豬磅數話生長情況好好,仲話小小豬係屬於中碼級中嘅大BB(聽到真係開心到唔識形容呀!)。之後姑娘仲幫小小豬檢查腳仔關節,叫我唔好擔心整體上都生長得好好。

傾完計就到去打針,睇見姑娘打落去小小豬大脾仔度,真係勁肉赤,只係識將小小豬抱到實一實。當姑娘打第二針時,我都忍唔住同小小豬一齊喊(我真係一個冇用的媽媽)。雖然係咁,小小豬好快都已經冇喊,又做番一個叻叻BB呀~

姑娘話打依兩支針會有機會發燒,所以俾定退燒藥我,希望唔洗用到啦~

打針完之後,小小豬兩個大脾仔都有針口,真係可憐的豬仔呀~

沒有留言:

發佈留言