2010年10月27日星期三

打拳小王子

27 OCTOBER 2010 (WED)

雖然我依家回歸左工作生涯,少左時間用嚟幫小小豬影相,不過唔緊要,我已經將依個重任交左俾小豬媽,咁就可以等小豬媽一有時間就幫小小豬影相啦!

今日小豬媽又幫小小豬影相,啲相真係好攪笑,唔知係唔係小小豬曾經係我肚入面睇過電影葉問2,所以佢已經練得一身好武功呀!

小小豬先嚟啲可愛樣等人同佢玩先~

再唔同佢玩...佢就開始出拳啦~

之後仲出動埋醉拳添~

做完拳王...又係時候變番個可愛乖乖仔啦~

哈哈...依個小小豬真係古靈精怪又表情多多,所以真係要繼續多啲同佢影相,等日後可以留個紀錄嘛!

其實我地都已經成日同小小豬影相,不過就少啲放上嚟,我會多繼續POST多啲,繼續同大家分享啦!

沒有留言:

發佈留言