2010年5月15日星期六

小小豬的禮物 4

15 MAY 2010 (SAT)

前幾日係信箱收到一封掛號信通知書,由於係通知書上面係寫左我個英文全名,都以為係叫我去投票嗰啲信又或者係政府信件。

今日趁大肥豬放假,所以就叫佢幫我去郵局拎信。佢一收到份包裹就即刻打俾我,講我聽原來封掛號信唔係政府嘢,係我一位朋友寄左啲禮物俾我。

聽完之後真係心思思,估唔到係啲乜,又諗係邊個知我我個英文全名。所以放工一返到屋企就即刻拎開份禮物嚟睇,原來係我個中學同學CARMEN寄俾我呀!

應該係講.......啲禮物係送俾小小豬先真~

真係好鐘意啲禮物,尤其係嗰兩件玩具,好得意仲係小小豬嘅第一份玩具嚟呀。

係度要同CARMEN講多謝,收到依份禮物真係好開心兼驚喜呀!

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言