2006年8月6日星期日

我地結婚啦

1999年3月19日,小寶豬就開始同大肥豬拍拖了。

唔經唔覺都拍左好耐拖啦~所以我地決定係出年等大肥豬畢業後就~~~~~~~結婚啦!!!!

我記得今年3月19日(我地相識週年日),就約我的家人一齊去飲茶,就在這時間,大肥豬就同爸爸講我地要結婚。其實佢地一早已經估到我地會係出年結婚,同埋媽咪一早知道我地叫飲茶目的,所以反應唔係好大。(可能佢地都當左大肥豬係自己人)

當爸爸話:你地都拍左禁耐,你地自己決定啦。點知大肥豬突然好認真講左一句:係呀!我都鍾意左小寶豬好耐呀。聽完之後大家就係度笑啦~~~~~~

雖然我都係笑緊,但其實我真係好感動,聽落仲好SWEET。

沒有留言:

發佈留言