2006年8月13日星期日

太古城哈爾濱冰燈節

今早就去左太古城個哈爾濱冰燈節,諗住一早去唔會噤多人,點知......都要排成三十五分鐘,不過我真係想去好耐啦!難得大肥豬又肯同我去,到低啦!

首先,D職員幫你揀衫的顏色同size,不過個D衫有少少 dirty,尤其是個衫袖,不過好在冇臭味。

一入到去就好開心,D冰雕真係好靘呀!基本上每個冰雕展覽品我都有影相(除左冇入冰屋,因為大肥豬太凍,唔想排隊。),好多張我都好鐘意。入面唔會太迫,不過影相就多數會影埋隔離過個 (個個都影相嘛)。

本來我都打算留耐少少,不過大肥豬個鼻又凍到紅晒,又話隻耳仔涷到好痛,加上LU LU妹又話凍,所以我地約30分鐘就走留出來啦~~


總括黎講,小小的一個冰箱內,有這樣多平日較少機會看到的展覽品,又有得做善事,同埋都幾好玩同幾特別囉!所以都幾值得去感受下個氣氛。

沒有留言:

發佈留言