2006年8月28日星期一

買眼鏡、皮鞋

噙日都大肥豬行左成半日,買眼鏡、皮鞋,等佢影結婚相嗰日用。

大肥豬話唔係太喜歡嗰D超禮服型的皮鞋,所以我地只係買左一對普通的黑色令皮皮鞋。我地開頭都怕個肘唔係太高(只有一吋多),之後我就問個售貨員借一對兩吋鞋俾我試吓個高度,因為我平日都著唔慣高肘鞋,我都只係打算買約兩吋高。個高度又幾襯呀!

因為大肥豬依家係帶緊副冇框眼鏡,佢唔戴眼鏡嗰樣好惡呀所以就一定要配一副有框眼鏡~我地見到眼鏡88依家做緊特價,所以就打算平平地買係嗰度買副用來影相啦~唔知依家係唔係唔興有框眼鏡,所以好少款俾我地選擇,我地去左好幾間大型的眼鏡88都找唔到心水款式,最後去左一間超蚊型的眼鏡88,居然俾我地找到一副都襯到大肥豬面形。唔止呀!佢地同一時間買兩副仲有六折,我多口問句有冇同款的另一顏色,個sale就拿一副粉紅色俾我試,試過又幾好睇~所以我又配左一副。我地又配左情侶鏡啦!

下星期日就輪到我去買嘢啦~希望可以順順利利啦~

 

沒有留言:

發佈留言