2006年8月17日星期四

差點成車禍

剛才陪媽咪泊車(是一輪VAN仔)回家時,係我地前面是一輪大型的貨車,一路都沒有問題的,但問題就由一條傑斜路開始。

話說我地要係斜路因紅綠燈關係要停車,前面就係個部大型貨車,我媽咪其實都好醒,在停車時都離左一段車距離,後面就有好幾部車。點知隔左唔夠5秒鐘,架大貨車無端端後退,媽咪就立刻不停地按叺吧啦~因為後面有好多車,我地唔可以又後退。點知,唔夠2場秒,架大貨車又再後退,離我地部車只有很少很少的距離,佢再後退我地一定會撞。因為我地部車冇佢個部噤堅韌,撞埋嚟一定會好傷。在這個時間媽咪緊張地話:除左安全帶,有乜事就跳車走,一個有事好過兩個有事。我地兩人都戰戰兢兢地看住這部車,見佢好似想行又唔知想,真係好驚。後來我地見架大貨車開始步步轉變後,我地的心情先安番D,見佢完全轉晒變之後,我地先再開車走。

真係好險呀!我仲要做靚靚新娘呀!不過我最感動就係媽咪叫我跳車,雖然唔係重要到如此地步,但我知道佢真係好緊張我的安危,好鍚我。

我真係好開心呀!!!!!我一定會好好考順好的。

沒有留言:

發佈留言