2020年7月12日星期日

【久違的自助餐】「潮茶菜館」自助晚餐@港島太平洋酒店

12 JULY 2020(SUN)

小小豬話佢好耐都冇去食自助餐,咁見佢考完試,成績又令我非常滿意,咁就帶佢嚟開心一下啦!

港島太平洋酒店我地都嚟過好幾次,因為老公覺得依間抵食之餘,佢嘅熱葷就最啱佢兩父子,尤其今次依個以潮州菜為主題嘅「潮茶菜館」自助晚餐,依兩個潮州父子就緊係啱晒啦~

嚟到第一時間就當然要去睇下今次嘅潮州滷水檔,睇下有咩食啦~

嘩...基本上大部分潮州滷水檔嘅食物都有,好似有滷水鵝、滷水鵝掌、滷水大墨魚、滷水紅腸....,就連潮州凍魚都有,真係超豐富呀

唔止款式多,個味仲啱啱好,唔覺唔覺我地三口子都食都唔知幾多轉啦~





當然唔少得海鮮冷盤,種類都算多,而且佢地回得都好快。老公就最鐘意食凍龍蝦,仲話啲肉質夠新鮮又彈牙。我自己就鐘意食長腳蟹多少少,啖啖肉好正呀~

為防止疫情同保持海鮮嘅衛生,所以會有一位職員姐姐為我地夾所需要嘅食物添~

熱葷都有好多選擇,而且都幾好食,不過我就比較鐘意煎蠔餅、龍井炒蝦仁同埋鐵觀音話梅炆元蹄,個味都好特別,仲有好多耐食嘅韮菜豬紅都唔錯呀~

仲有小小豬至愛嘅臘味糯米飯添~

當然唔少得刺身同壽司,幾款刺身都好新鮮呀~

依個小小豬有得自己鐘意食咩就去拎,佢就緊係超興奮啦~

佢兩父子仲食得不知幾享受添~

仲有即叫即煮嘅潮式生滾粥~

我依個咸菜胡椒豬肚粥絕對係一個推介呀~

當然唔好少左甜品時間~

今次幾款甜品都好吸引到我,用中式食材嚟做蛋糕,口感又幾特別,我就比較鐘意洋甘菊柚子蛋糕、銀杏芋蓉慕絲蛋糕同埋焦糖合桃鐵觀音芝士蛋糕~

除左蛋糕之外,小小豬就緊係唔放過生果同豆腐花啦~

有隻傻豬仔初時以為左冇左雞蛋仔食有點失望,不過原來係佢眼大女睇過龍。因為枱上就有order紙,咁就唔洗係出面排隊等,舒舒服受坐定定就有得食啦~

已經食左N轉熟,仲可以係度不停食甜品,依個小小豬一去食自助餐個胃口都待別大呀~

最後就緊食要食埋杯Häagen-Dazs雪糕咁就完滿晒啦~


More Information : 
「潮茶菜館」自助晚餐 
日期: 即日起至2020年9月30日 
 時間: 晚上6時15分至9時30分 


沒有留言:

發佈留言