2020年7月17日星期五

【香港世界牛奶日】牛奶營養早餐

16 JULY 2020(THU)

一日之計在於晨,所以早餐可以話係全日最重要嘅一餐,除咗可以建立健康飲食習慣之外,仲有助攝取充足營養,個人都會特別醒神啲㗎~ 

其實某程度上諗整咩俾小小豬做早餐都會有點頭痛,因為依隻奄尖豬唔想日日都係食同一樣嘢,為咗佢有一個Happy Good Morning,所以我都盡我努力去諗。唔可以話日日唔同,不過都可以做到連續四日唔同嘅餐單,咁都叫做過關啦! 

不過早餐當中有一樣就唔少得,就係一杯牛奶~

除咗小小豬到依家大個仔都仲肯keep住飲牛奶之外(佢肯飲我就緊係唔放過佢...呵呵),其實牛奶對依個細細粒嘅小小豬都好有益處。 

香港衞生署建議兒童及青少年每日應進食兩份奶類,早上飲用牛奶能有效補充水分,水分是維持腦部運作嘅關鍵之一,可以幫助提升工作效率及學習表現。另外,牛奶裡面含豐富嘅蛋白質、鈣和磷,有助細胞及肌肉嘅發展之餘,亦有助於發育階段嘅小朋友長高。 

飲牛奶方面,我就會俾小小豬飲子母®️牛奶飲品,最大原因係子母®️牛奶飲品屬於常溫奶類飲品,以「超高溫法」熱處理嘅佢能殺死大部分細菌,保質期較長,亦有不同容量嘅包裝,方便攜帶。所以小小豬真係由細細個就開始飲,絕對係真實兼長期用家嚟呀...哈哈!

每朝我整早餐嘅時候,小小豬都會自動自覺倒杯牛奶飲住嚟等我嘅早餐(哈哈...早起就緊係要分秒必爭,大家分工合作嘛!)~ 

簡簡單單一杯奶加一份愛心三文治就足以令依隻傻豬食得開心又暢快,充滿活力咁過每一日~

藉住「香港世界牛奶日」,每日好似小小豬咁用子母®️牛奶飲品嚟一個好味又有營養嘅早餐,實踐Drink Move Be Strong~


More information: 
香港世界牛奶日 World Milk Day HK
Facebook:https://www.facebook.com/worldmilkdayhongkong 

子母牛奶 Dutch Lady HK
Facebook:https://www.facebook.com/DutchLady.HK


#WorldMilkDay #EnjoyDairy #keepyourselfgoing #FrieslandCampinaHK #菲仕蘭香港 #香港世界牛奶日 #每日飲 2杯牛奶 #運動60分鐘 #260Everyday #DrinkMoveBeStrong # 子母 #DutchLady #天然純牧 #原味牛奶飲品


沒有留言:

發佈留言