2019年10月8日星期二

【哈囉喂由朝玩到晚】海洋公園全園祭

4 OCTOBER 2019(FRI)

一年一度嘅哈囉喂又開始,有得玩就緊係要快快腳嚟玩一轉,所以當海洋公園全園祭正式開始嘅時做,我地就約埋小小豬兩位至愛嘅姨姨嚟由朝玩到晚啦~

一入到園小小豬已經急不及待第一時間就向「LINE FRIENDS糖果礦場」出發,目的就當然同負責哥哥姐姐玩遊戲攞糖糖~


糖果礦場周圍都有好多佈置,不過心急豬就當然唔識得停底欣賞,佢一心都只係為去拎糖糖...哈哈哈~


每次同CHECK POINT哥哥姐姐玩完遊戲,學講咒語就可以有糖糖除左糖糖之外仲有磁石貼同杯墊,而且哥哥姐姐們對小朋友都好鬆手,所以小小豬收獲好豐富呢~

之後就去「LINE FRIENDS糖果夢工場」玩兩個小遊戲同影靚相。

今次終於就啱時間睇到「LINE FRIENDS哈囉喂糖果豐收祭」,仲同左BROWN同CONY集郵添。

好友提我一定要睇「地獄巨星賀台慶」,完全冇介紹錯,攪笑再加埋每幕嘅精彩表演,最重要係佢個主題超貼地,大家一定要入場慢慢細味當中情節及對白。 

原本都打算入鬼屋,但係…最終一刻都真係唔多夠膽入(都怪我之前睇晒啲傳媒介紹,見到入面嘅像真度真係太似….驚驚呀)。不過我地都有入其中一間鬼屋「UV 戰陣」,正確嚟講佢都唔算係鬼屋,係一個激光槍戰,小小豬玩得仲叻過我。

另一個推介就一定係夜晚嘅「戌時冥府出閘」大巡遊,一眾嘩鬼好落力咁跳住表演,加埋佢地嘅裝扮又好神似,小小豬仲睇都有啲驚添~



沒有留言:

發佈留言