2018年4月8日星期日

【熊本親子之旅】跟住部長去SHOPPING - 宇城彩館

4 APRIL 2018(WED)

休息左一晚之後,我地就開始我地豐富熊本之旅嘅好玩行程。嚟得熊本就緊係要去搵一搵部長,所以第一個行程就係嚟同部長玩遊戲啦~

其實依個係活動就JAグループ同埋農協観光為我地舉行嘅歡迎會,一嚟到就見到好多記者、電視台訪問團體,真係有點受寵苦驚呀~

歡迎會嘅重點就當然係見到部長,一見到佢出,唔止小朋友,就連我地大朋友都齊齊尖叫,場面勁HIGH呀~

小小豬見到部長真係好興奮呀~

之後三位小朋友仲同部長齊齊跳舞添,一向不善跳舞嘅小小豬為左部長,都肯郁下手腳,咁.....當然就係有少少手腳不協調。不過見佢肯以慢三拍咁跟住跳,其實對佢嚟講都係一個大進步,所以俾佢合格啦~

大會仲送左盒大禮物俾我地,係又靚又大粒嘅橘子嚟呀~

難得可以同部長有近距離接觸,我都有點失控...哈哈哈~

最後當然就唔少得集郵啦~

跟住我地就去左歡迎會旁嘅宇城彩館行街街啦~

宇城彩館原來係類似一間幾大嘅超級市場,入面所買嘅都係JA熊本經營嘅新鮮農畜産品。而且入面嘅產品都會由一條線連接嘅標識,咁就可以好清楚產品來源

哈哈哈...商店入面都有好多唔同蔬果,睇見粒粒都好大又靚呀~

小小豬話佢最想買粒大西瓜,不過.....咁大粒點帶返香港,加上我地仲有三日玩哦~

蕃茄都有好多選擇~

嘩...有小小豬最愛嘅士多啤梨呀~

仲有好多菜添~

平日小小豬都同我行開街市同超市買餸多啤梨,所以佢對買餸都好有研究,今次仲幫我手買靚蔬果添~

日本超市就最多試食生果,咁就啱晒依個為食豬啦~

只係試食生果又點足夠滿足,嚟日本又點可以唔食雪糕~

我地一人一杯大雪糕,真係食得好滋味呢~

一站式服務啲蔬果都特別新鮮,種類選擇又多,而且佢個價錢都好平,大部分嘅蔬果都係700YEN,真係抵都冇朋友,我自己都忍唔到手入左可以存放下嘅蔬果

如果唔係仲有幾日先返香港,我都一定會大手入貨呀



More Information:
宇城彩館
地址: 松橋町久具757-3
電話:0964-34-0377
Website:http://ukisaikan.jp/contents/index.html
Facebook:https://www.facebook.com/
道の駅うき サンサンうきっ子 宇城彩館



沒有留言:

發佈留言