2018年4月8日星期日

【熊本親子之旅】特色農家蒸籠料理

3 APRIL 2018(TUE)

日本我地又嚟啦......今次我地應JAグループ熊本同埋農協観光嘅邀請,體驗熊本春季農物活動。四日三夜嘅旅程令我同小小豬對熊本都有新嘅感受,就得我開始同大家分享我地嘅遊記啦! 

一切就由我地開開心心準備上機開始~

小小豬七歲仔先嚟搭第三次,不過次數多少都唔重要,最重要係佢享受去玩嘅過程。係飛機上睇圖書,又有佢嘅好朋友陪,話咁快就渡過左一程飛機時間~

大約四個鐘左右,我地就到左福岡上空啦~

我地到左福岡之後,就轉搭新幹線,向熊本出發~

哈哈...第一次搭新幹線,緊係要留個紀念先得~

大約35分鐘嘅車程我地就去到熊本站一到達就見到好大個部長,心情真係好興奮呀~

首先就去我地第一晚酒店放底行李,休息一下先~

日本酒店(尤其係市區)一向都唔會大,但我地今次入住嘅又唔錯哦,夠放三張床都唔會太迫迫咁~

不過我最驚喜就係個浴室,好有家的感覺呀...哈哈哈~

房間望出去景都OK,夠開揚呀~

休息過後,我地行經步行街去我地今晚晚餐地方~

今晚就係去依間農家餐廳 しのじの,食依個特色蒸籠料理啦~ 

餐廳嘅佈置都好有特式~

當然食材都一樣好重要餐廳嘅肉類和蔬菜都係來自當地農場,而而仲係新鮮直送至餐廳,所以好新鮮呀~

好啦...行左成日,又係時候開餐了先嚟兩份精美嘅前菜~

再嚟一杯部長特飲~

其實一邊行一邊都諗特色蒸籠料理其實係乜東東,原來就係將肉類同蔬果放係蒸籠入面蒸熟~

肉類就有黑毛和牛「和王」牛肩肉「龍膽豬肉」嘅肩肉同腩肉。啲肉類真係好新鮮,睇見黑毛和牛「和王」嘅油花好均勻咁散佈,真係好吸引呀~

蔬菜就係早上新鮮收割嘅,我都係第一次食蔬菜,睇見咁新鮮都真係好期待呢~

蒸籠料理都需要大約20-25分鐘,我地都好心急呢~

為免小朋友太肚餓,所以佢地都有一份豐富嘅兒童餐~

小小豬話個兒童餐好好食尤其係個和牛漢堡,轉眼就俾佢KO晒~

正當睇見小小豬食得津津有味時,我地嘅蒸籠料理都已經食得啦~

估唔到蒸過嘅蔬菜都依然好翠綠哦~

肉類都唔會乾乾的呢~

蒸過後嘅豬肉食起嚟肉質依然軟身,而且仲帶有少少彈牙,好有鮮味呀~

和牛就交俾老公品嘗,佢話好滑身,有入口即溶嘅感覺,而且少少腥味都冇就連有份食嘅小小豬都話一啲都唔韌呀~

估唔到蒸蔬菜係咁鮮甜,平日唔多願食菜嘅小小豬都自動自覺夾嚟食呀~

除左食物好味之外,餐廳都醬汁都有好要求,有好幾款唔同嘅味道俾我地選擇~

最後就嚟一個熊本米飯同麵線~

再加多一個雪糕甜品~

第一次食農家蒸籠料理,估唔到又幾有驚喜,原來只要有新鮮嘅食材,用最簡單嘅煮食方法,都一樣鮮甜好味,真係好令人回味呢!

食左一個超級好味嘅晚餐,我地就慢慢行返酒店休息,迎接我地第二天嘅旅程啦



More Information:
農家餐廳 しのじの
地址:熊本市中央区下通1丁目10番3号 銀座プレイスKUMAMOTO8階
電話:096-356-1029
Website:http://shinojino.jp/




沒有留言:

發佈留言