2015年1月24日星期六

麥當當新口味 - 抺茶雪糕

23 JANUARY 2015(FRI)

前排係FACEBOOK見好多朋友仔都試左麥當當新推出嘅抺茶雪糕,不過因為早排未病好,所以一直都冇有得試。

早幾日見小小豬返學乖乖,我又病好左,所以兩母子就去試新嘢啦~
Picture

FACEBOOK朋友仔嘅食後感都係有讚有彈,所以都心大心細,唔知好唔好食。

不過平平地都係$5,所以就抱住一試冇壞心態試吓啦~
Picture

食落好唔好味?當然...同大牌子嘅抺茶味雪糕相比個抺茶味可能唔夠濃。不過我個人就覺得個味道唔錯,都幾啱我口味,因為食落都好香抺茶味,而且一啲都唔苦澀味。加上平平地過下口癮都不失為一個好選擇呀!

哈哈...唔止我覺得好食,就連小小豬都食唔停口呀~
Picture
Picture

自嗰次同小小豬試過抺茶雪糕之後,今日行過麥當當,見抺茶雪糕又有新款式,所以又走入去八卦一下,原來出左啲新地款呀~
Picture

哈哈哈...見有新嘢我當然又嚟試下,所以就叫左一個抺茶新地啦~
Picture

OH....原來將抺茶雪糕再加上朱古力醬個味道係冇純抺茶雪糕咁好食,因為啲朱古力味就真係太勁了,完全蓋個晒抺茶味。

所以原本都打算下次試抺茶麥旋風,依家都唔敢啦,都係食返完味好啲!

不過我都不法奇想,如果將抺茶雪糕改配紅豆醬,我諗一定會好食好多,希望麥當當會有機會推出依個配搭啦!

沒有留言:

發佈留言